Warunki gwarancji i reklamacji
Mimo faktu, iż dokładamy wszelkich starań, aby składane przez naszych klientów zamówienia spełniały wszelkie ich oczekiwania, w marginalnych przypadkach pojawić się mogą niezgodności z opisem lub też okazać się może, że regularne użytkowanie systemu jest wysoce problematyczne. W takiej sytuacji klienci skorzystać mogą z gwarancji i złożyć reklamację na podanych poniżej warunkach.
Produkty z naszej oferty wykonywane są na indywidualne zamówienie i nie podlegają procedurze zwrotów. Prosimy o dokonywanie rozważnych zakupów. Średnia żywotność oferowanych przez nas systemów włosów wynosi, w zależności od zastosowanych materiałów, od 3 miesięcy do 4 lat. Biorąc pod uwagę delikatność niektórych użytych do stworzenia produktów materiałów, są one objęte 90-dniową gwarancją. Okres reklamacji wszelkich niezgodności ściśle związanych z błędami w składanym zamówieniu oraz wadami fabrycznymi wynosi 30 dni. Reklamację przedłożyć należy jednakże przed upływem tego terminu.
Gwarancja systemu włosów dla mężczyzn oraz kobiet nie obejmuje wszelkich uszkodzeń wynikłych na skutek standardowego zużycia lub niewłaściwego użytkowania produktu, wystawienia go na działanie ekstremalnie wysokich lub niskich temperatur i innych warunków atmosferycznych, jak również – na skutek niewłaściwej pielęgnacji lub przechowywania. Gwarancja nie obejmuje także uszkodzeń powstałych w wyniku niezastosowania się do zaleceń dołączonej instrukcji, zwłaszcza w zakresie prania, użytkowania i konserwacji produktu. Gwarancji nie podlegają cechy specyficzne produktu, takie jak rozmiar, zadeklarowane przez klienta na zamówienia.
Po upływie terminu gwarancji istnieje możliwość dalszego serwisowania systemu włosów.
Reklamacje
Reklamacje przesyłać należy naszym przedstawicielom wyłącznie w formie pisemnej. Powinny one także zawierać wszelkie niezbędne dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, e‑mail oraz telefon kontaktowy). Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie towaru.
W przypadku uznania reklamacji, w gestii producenta pozostaje sposób przywrócenia użyteczności produktu. Może on tego dokonać na drodze usunięcia wad, wymiany produktu lub też podjęcia innych działań serwisowych.
Zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, decyzja reklamacyjna dostarczona zostanie klientowi w przeciągu 14 dni.
Okres, w którym przeprowadzane będą ewentualne naprawy uzależniony jest od typu koniecznych do przeprowadzenia działań serwisowych i ustalany jest indywidualnie.